Velkommen til Meldal Treningssenter!

Vi tilbyr varierte treningsformer i et hyggelig og uformelt miljø. Alle er velkommen på vårt senter, helt uavhengig av fysisk form - vi har et godt tilbud til alle!

Styrketrening

Stort utvalg av apparater og løsvekter

Spinning

Gruppetimer som passer til formnivåer.

Tabata

Sirkeltrening med styrke- og utholdenhetsøvelser

Step- og styrke

En effektiv og morsom kondisjonstime hvor vi får brukt hele kroppen

Spinning 60 min

Perfekt trening for de som ønsker en effektiv måte å komme i form

Puls-spinn

Intervall-trening på sykkel, med 4-5 drag på ca 4 min varighet

Vi har solarium med myntautomt

Åpningstider

Åpent alle dager fra 06:00 – 23:00

Resepsjonstid
Onsdag   18:00 – 20:00
Torsdag  18:00 -20:00
Søndag  18:00 – 20:00
Elektronisk låsesystem

Crossfit fitness TRX push ups man workout

Her er vi

Påmelding

Påmelding

Her finner du informasjon om påmelding til våre gruppetimer

Medlemskap og priser

Medlemskap og priser

Her finner du informasjon om våre ulike medlemskap og priser

Image background
Loading...

Våre

Priser

Våre

Priser

Månedsavgift

Månedsavgift

12 mnd bindingstid

Klippekort

Klippekort

10 klipp

Timebeskrivelse

Tabata

Sirkeltrening med styrke- og utholdenhetsøvelser. Vi jobber i intervaller på 20 sekunder med 10 sekunder pause, i alt 8 ganger på hver øvelse. 7 stasjoner, med ulike øvelser på hver stasjon. Her konkurrerer vi med oss selv, og målet er å klare så mange repetisjoner som mulig i løpet av de 20 sekundene.

Spinning 60 min

Perfekt treningsform for de som ønsker en effektiv måte å komme i form på. Ingen krav til koordinasjon. Motstanden regulerer vi selv på hver enkelt sykkel, så det er opp til en selv hvor hardt en vil ta i. Trening som er skånsom for hofter og knær.

Step og styrke

En effektiv og morsom kondisjonstime hvor vi får brukt hele kroppen. Vi tar utgangspunkt i step-kasser som vi kan regulere høyden på, og gjør treningen til en lek med bruk av musikk! Siste del av timen brukes til enkle men effektive styrkeøvelser.

Puls-spinn

Intervall-trening på sykkel, med 4-5 drag på ca 4 min varighet. 3 min aktiv pause mellom hvert drag. Svært effektiv trening med tanke på å bedre hjerte- og lungekapasitet, noe som gjør at denne typen trening vil ha positiv effekt på fysisk kapasitet i andre fysiske aktiviteter.